/
+420 228 229 968

Po–Pá: 9:00–17:00

Mohlo by se vám hodit

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Začínáme
Výběr produktů
Doprava a detaily
Hotovo

Výměna a vrácení zboží

Některý z produktů vám nesedí? Nevadí. Nepoužité zboží u nás můžete vrátit či vyměnit do 14 dní. Online, snadno a během chvilky.

Provedeme vás výměnou a vrácením zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
  2. Vyberte produkty, které chcete vrátit nebo vyměnit. Jiná velikost či barva? Úplně jiný produkt? Není problém.
  3. Zkontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, kam vám vrátíme případný přeplatek.
  4. Odešlete nám balíček – využít můžete libovolného dopravce. Zásilku však posílejte bez dobírky!

Na co se nás často ptáte?

Jak a kdy můžu zboží vrátit?

Nepoužité zboží u nás můžete vrátit do 14 dní. Vrácení zboží je snadné. Stačí vyplnit online vratkový formulář na této stránce. Následně nám můžete zboží zaslat zpět libovolnou službou na vlastní náklady. Zboží zašlete zpět nepoužité, nepoškozené, včetně všech visaček, krabice a příslušenství. Zboží musí být schopné dalšího prodeje jako jakékoliv nové zboží. Zásilku pošlete jako standartní balík bez dobírky. Dobírky nebudou přijaty. Děkujeme!

Kam mám zboží poslat?

SNOWBOARDEL
Severní 274
Jinočany 252 25
tel: 725 931 722

Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?

Jakmile k nám zboží dorazí, jen zkontrolujeme, zda není nějakým způsobem poškozeno, a pokud je v pořádku, peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 8 pracovních dnů od doručení balíku.

Je možné si vrácené zboží vyměnit za jiný produkt z e-shopu?

Výměna zboží samozřejmě možná je. Přejděte do online formuláře pro vrácení a výměnu zboží a poté už se jen řiďte instrukcemi k výměně zboží, které se vám zobrazí ve formuláři. Doplatíte jen případný rozdíl v ceně. V případě přeplatku vás formulář naopak vyzve k zadání čísla účtu, na který vám částku vrátíme. Pro výměnu zboží platí vesměs stejná pravidla jako pro vrácení. Zboží, které vracíte, musí být nepoužité a v původním obalu. Děkujeme!

dostanu k vratce i cenu poštovného?

V souladu s posledním soudním rozhodnutím EU se vrací jak cena zboží, tak případně zaplacené poštovné. Tím je myšleno poštovné při dodání zboží zákazníkovi, zpětné poštovné v případě vrácení zboží do 14 dnů nehradíme.

Jak je to s výměnou a úhradou poštovného?

Při první výměně zboží se neúčtují žádné poplatky za balné a poštovné (bezplatná první výměna platí pouze v rámci České republiky). Za každou další výměnu se účtuje expediční poplatek (poštovné) 90 Kč (PPL) nebo 120 Kč (Pošta).

Jaké zboží nelze vrátit či vyměnit?

Nevyměňujeme použité, vyprané či jinak znehodnocené zboží. Dále nelze vyměnit zboží bez dodaného příslušenství, video a audio nosiče.

Čeština

Máte nějaký dotaz?

Rádi vám poradíme

+420 228 229 968

Po–Pá: 9:00–17:00

Snowboardel.cz | Specialista na extrémní sporty

Registrujte se a získáte nabité výhody

Přehled objednávek

Rady a tipy odborníků

Slevu 5-25% na vše

Informace o akcích

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.