Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o problému, závadu popište, ideálně přiložte fotografie.
- Zboží nám zašlete zpět na prodejnu (adresa níže). Do balíčku nezapomeňte přiložit číslo reklamace, které vám vygeneruje tento formulář. Až nám zboží dorazí, společně probereme jak vyřešit reklamaci k vaší spokojenosti.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte 228 229 968 nebo nám napište e-mail na shop@snowboardel.cz.
Zpět do e-shopuReklamační řád
Kupující je povinen nové zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách nového zboží musí kupující učinit skrze online formulář výše či písemně e-mailem do 5 dnů od převzetí zboží. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
Pokud reklamaci nezadáváte přes formulář výše, ale zvolíte osobní podání či podání emailem, je nutné doložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Kam mám reklamované zboží nechat doručit?
SNOWBOARDEL s.r.o.
Logport Prague West, Mezi Stromy 505, 25225 Jinočany, tel: +420 228 229 968
Jak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.