Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o problému, závadu popište, ideálně přiložte fotografie.
- Vyčkejte na naši odezvu. Zboží k nám ihned nezasílejte. Společně probereme jak vyřešit reklamaci k vaší spokojenosti.
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte 228 229 968 nebo nám napište e-mail na shop@snowboardel.cz.
Zpět do e-shopuReklamační řád
Kupující je povinen nové zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách nového zboží musí kupující učinit skrze online formulář výše či písemně e-mailem do 5 dnů od převzetí zboží. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
Pokud reklamaci nezadáváte přes formulář výše, ale zvolíte osobní podání či podání emailem, je nutné doložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Kam mám reklamované zboží nechat doručit?
Snowboardel - Severní 274, Jinočany, 252 25, tel: +420 228 229 968
Jak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosím vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako přihlášený zákazník, ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.